Selasa, 13 November 2012

cita cita


Pilot atau pun dalam erti kata lain juruterbang merupakan salah satu kerjaya yang popular..maklumlah bukan mudah untuk mencapai cita-cita sebesar ini.namun bagi mereka yang sudah berminat ia menjadi sebuah azam yang tinggi untuk mencapainya..bak kata orang tua :
'alang-alang menyeluk pekasam biar sampai kepangkal lengan'
saya sangat tabik la siapa yang punya semangat sebesar mereka-mereka yang berjaya menempuh segala ujian nak jadi seorang Pilot ni..nampak seperti mudah tapi sebenarnya sangat sukar..buat pengetahuan anda semua, pendapatan seorang juruterbang ni sangat lumayan tetapi risikonya memang amat tinggi la.. tapi kerjaya ni memang hot giler la.. disini saya sertakan apa yang diperlukan untuk menjadi seorang juruterbang.. diharap dapat menarik minat dan menambah keyakinan anda semua untuk ambil kerjaya ini..;)

2 ulasan:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    BalasPadam
  2. Pull back to wrong address in Gemini.
    Would you like to pull back in Gemini? Do you inadvertently pull back to wrong address in Gemini? You don't need to stress at all as you can take best arrangements from the all around prepared experts who can be drawn closer by dialing Gemini Customer Support number 1800-665-6722. The specialists know every one of the systems and steps that helps in settling the blunders rapidly. You can benefit their extraordinary administrations whenever from anyplace as there is no time-boundaries and area obstructions.
    gemini number
    gemini support number
    gemini customer support number

    BalasPadam